<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12477206\x26blogName\x3d%CE%A7%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%B5+%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B1%CF%87%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD+%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%B9+%CE%BA%CE%B9%CE%BB%CE%B1+%CF%83%CE%B5+%CE%BF%CE%BA%CF%84%CF%89...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://xastetoulaxistoneikosikilaseoktomeres.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://xastetoulaxistoneikosikilaseoktomeres.blogspot.com/\x26vt\x3d5808785794546115353', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ο εχθρος σου, ενα παιδι


τρεχαμε να προλαβουμε λεει δεν ξεραμε ακριβως αν πηγαιναμε σε γαμο ή ανασταση λεει και επρεπε να βρουμε γρηγορα λαμπαδες ή τσουρεκια κι εγω εκανα να σε ρωτησω που παμε και πριν το πω ειπες θα δεις κι εγω πηγα να σε ρωτησω που ηξερες τι θα πω και πριν προλαβω βρεθηκαμε λεει σ΄ενα ΚΤΕΛ που πηγαινε πολυ αργα και δεν θα προλαβαιναμε λεει κι εσυ ειπες το αριστερο μου χερι δεν το νοιωθω ειπες και ο οδηγος γυρισε γελωντας προς το μερος μας και ηταν λεει ο Ρεϊ Τσαρλς και ειχε μια κασετα στο χερι και μας ρωτησε παιδια να βαλω μουσικη κι εγω ηθελα να σε κανω να γελασεις και σου ειπα τα ΚΤΕΛ τα χαιρονται οι οδηγοι κι εσυ δε γελασες και κοιταξες λεει τον διπλανο που ηταν κι αυτος ο Ρεϊ Τσαρλς και σου εδειχνε ενα μικρο κινεζικο καθρεφτακι απ αυτα που παιζουν μουσικη οταν τ΄ ανοιγεις κι εγω πηγα να σου πω παιζει το τραγουδι μας πηγα να σου πω και εσυ ειπες δεν εχουμε τραγουδι και μετα ειπες ειναι χερια ζωου αυτα δεν ειναι χερια γυναικας ειπες κι υστερα δεν ενοιωθες το ποδι σου το αριστερο κι εγω σε πηρα στα χερια μου και ετρεχα στο διαδρομο πανω κατω να μη κοιτας στα καθρεφτακια των Ρεϊ Τσαρλς να μην βλεπεις λεει οτι εγινες ασπρη σαν το αγραφο χαρτι ησουν λεει και μου ελεγες θα δεις μου ελεγες θα δεις κι εγω σε ετρεχα πανω κατω και σου φωναζα ξερεις γιατι ειναι αριστερα ξερεις γιατι, ο εχθρος σου ειναι ενα παιδι, και κατεβηκα στη σταση με σενα ακομα αγκαλια και ηταν γεματη Ρεϊ Τσαρλς η σταση απ αυτους που σε κοιτανε και κρατανε καθρεφτακια κινεζικα που παιζουν μουσικη οταν τ΄ ανοιγεις κι εσυ φορουσες ξαφνικα νυφικο λεει ασπρο σαν τα χειλια σου κι εγω σου φωναζα σε γαμο παμε ειδες; κι εσυ μου ελεγες θα δεις ειπες κι ασπριζαν ολα σαν το σεντονι που σε σκεπασε

© Κυριος Φωλιος